Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Με 8.000 ευρώ το μήνα και εγώ παίζω με τα σκυλιά

Τώρα που το θυμήθηκα... διάβαζα προχτές τον Πολάκη... να γράφει τα δικά του... Ξέρετε τώρα... τα σκυλιά ουρλιάζουν... κλάψτε θρηνήστε... λαμόγια... και άλλα τέτοια κοσμητικά επίπεδα που έχει ο Υπουργάρας  μας στη φαρέτρα του. Ο μάγκας ο πολλά βαρύς... Γιατί όμως τα λέει όλα αυτά και γιατί τα κάνει; Γιατί... αντιδράει έτσι... Να σας πω εγώ γιατί... Γιατί κάθε μήνα παίρνει πάνω από 8.000 ευρώ... Ναι, κύριοι και κυρίες... παίρνει πάνω από 8.000 ευρώ. Ξέρεις τι είναι να βάζεις στο σπίτι σου 8.000 ευρώ κάθε μήνα; Δώσε μου το μήνα και εμένα 8.000 ευρώ και παραπάνω το μήνα και θα βγαίνω και εγώ να λέω ότι είναι ο καλύτερος πρωθυπουργός ο Τσίπρας... θα λέω ότι είμαστε οι καλύτεροι, θα λέω ότι οι άλλοι είναι λαμόγια και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.
Γιατί ο Πολάκης δεν παίρνει 800 ευρώ το μήνα. Γιατί αν του ζητήσουν από την οικογένεια του λεφτά, έχει να τους δώσει. Μπορεί να καταλάβει αυτός τι πάει να πει φτώχεια; Να μπαίνουν στο σπίτι μας 8.000 ευρώ κάθε μήνα και άσε τους άλλους να πινάνε... Θα λέμε ότι είναι... λαμόγια και προχωράμε... και άσε τους να φωνάζουν. Δεν ξέρει λοιπόν ο κύριος Πολάκης πως είναι να είσαι συνταξιούχος, να παίρνεις 600 ευρώ και να σου κόβουν τα... 200 επειδή ο Πολάκης και ο Τσίπρας θέλουν να το παίξουν σωτήρες της πατρίδας μας. Δεν ξέρει ο άνθρωπος... Δεν ξέρει και απλά απολαμβάνει τα... λεφτουδάκια που βγάζει κάθε μήνα... Δεν είναι και λίγα...Ζωή και κότα... και βάζουμε και στην άκρη... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου