Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Διαφορές δημόσιων υπηρεσιών... στα Χανιά...

Άνοιξα το email μου και ένας αναγνώστης... μου έγραφε το παρακάτω:
Πήγα προχτές και παρέλαβα ένα αυτοκίνητο από το καράβι που αγόρασαν από την Αθήνα. Πήγα στο μηχανολογικό στη Χρυσοπηγή να κάνω ταξινόμηση και να πάρω πινακίδες. Έμεινα έκπληκτος από την συμπεριφορά των εργαζομένων εκεί. Παρά το γεγονός ότι χρειάστηκα περίπου 1 ώρα με την χαρτούρα, όλα τα παιδιά που ήταν εκεί, από τον προϊστάμενο μέχρι την τελευταία κοπέλα με εξυπηρέτησαν με το χαμόγελο στα χείλη και με μεγάλη ευχαρίστηση... Κάποια στιγμή με έστειλαν στην εφορία να πάρω το σήμα και να πληρώσω την εισφορά του αυτοκινήτου... Πήγα λοιπόν εκεί... και έκαναν κάπποιου είδους... μετακόμιση... Όταν ζήτησα να εξυπηρετηθώ... μόνο που δεν με έδειραν. Μία κοπέλα νεαρή σε ηλικία προσφέρθηκε να με βοηθήσει... ενώ όλοι οι “παλιοί” μόνο που δεν με πέταξαν έξω από την εφορία. Μάλιστα όταν αναρωτήθηκα γιατί πρέπει να περιμένω τόση ώρα... η απάντηση ήταν η εξής: ¨Όποιος δεν έχει υπομονή... να ενημερώνετε η προϊσταμένη και να φωνάζει την αστυνομία.” Έπαθα πλάκα... Γύρισα μετά στο μηχανολογικό που με ξαναυποδέχτηκαν με χαμόγελο... και με εξυπηρέτησαν με πολύ μεγάλη χαρά... Και κάθομαι και αναρωτιέμαι... Δημόσια υπηρεσία η μία... δημόσια και η άλλη... Τι είχε αλλάξει; Θεωρώ ότι όλα ξεκινάνε από τον προϊστάμενο. Όταν ο προϊστάμενος είναι “ΑΝΘΡΩΠΟΣ” τότε θα; ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι... Όταν μπαίνουν στο δημόσιο νέα παιδιά όπως στο μηχανολογικό τότε έχουν άλλη νοοτροπία... νοοτροπία που αρμόζει στον έλληνα πολίτη. Sorry, δεν τσουβαλιάζω όλους τους εργαζόμενους στην εφορία... όμως καλό θα ήταν να κάνουν μία επίσκεψη στο μηχανολογικό να δουν, πως εξυπηρετούν οι άνθρωποι εκεί... και φεύγεις με τις καλύτερες εντυπώσεις... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου