Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Τάσο... αυτό λέγεται κοροϊδία... Εύχομαι... να το... επιστρέψεις όπως πρέπει!

Η περίπτωση του Τάσου Κουρουπάκη τώρα... είναι διαφορετική από τις άλλες. Βλέπω και του έστελναν κάτι συγχαρητήρια και μπράβο και άξιος και άλλα τέτοια. Γιατί; Γιατί ανέλαβε Πρόεδρος Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Κρήτης... Ναι αυτό που ακούσατε... Μα τη Παναγία πείτε μου ποιος ξέρει τι διάολο είναι αυτό που ανέλαβε. Αν βρεθεί κάποιος να μου πει θα του κάνω δώρο ένα ταξίδι. Και βγαίνανε όλοι και του λέγανε μπράβο και τέτοιες άλλες μπούρδες. Τι μπράβο ρε; Ο πρώτος σε σταυρούς Περιφερειακός σύμβουλος του στα Χανιά που δεν έχει πάρει καμία θέση μέχρι στιγμής στο σχήμα... παίρνει την προεδρία αυτή... που ανάθεμα και αν την ξέρει και ο ίδιος που την δημιούργησε. Μιλάμε τώρα ότι ο Αρναουτάκης τον έστειλε... για βρούβες. Και μην μου λέτε τώρα παραμύθια εμένα... Τον δούλεψε κανονικά. Και εγώ στη θέση του Κουρουπάκη θα έλεγα του Αρναουτάκη να την κρατήσει για πάρτη του ή να την δώσει σε κανένα παιδάκι... Άποψη μου... ο Κουρουπάκης έτσι και αλλιώς δεν θα πει κάτι κακό... όμως εγώ θεωρώ αυτό που έγινε κοροϊδία...

Υ.Γ Καλή επιτυχία στον Παναθηναϊκό... σήμερα... Να χαμογελάσεις και εσύ λίγο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου