Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη...

Είναι αποκλειστική η είδηση που σας έχουμε... Ο Παύλος ο Πολάκης... έγραψε γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Τι έγραφε:
“Αγαπητέ Άγιε Βασίλη... επειδή την προηγούμενη φορά με έγραψες κανονικά και δεν μου έφερες τα δώρα που σου ζήτησα (θυμάσαι όλα αυτά που λέγαμε προεκλογικά και στη Θεσσαλονίκη) σε παρακαλώ τώρα να με ακούσεις και να μου φέρεις το δώρο που ποθώ... Θέλω ένα κινητό που η μπαταρία του να κρατάει απεριόριστα, να έχει σούπερ wifi και πολύ γρήγορη πρόσβαση στο facebook να μπορώ να κάθομαι και να γράφω όσες ώρες θέλω χωρίς φορτιστή. Ξέρεις ορισμένες φορές το αφήνω από τα χέρια μου το κινητό και νιώθω άσχημα... δεν μπορώ να μιλήσω με τους “κολλητούς” μου στο facebook και νιώθω ένα κενό. Σε παρακαλώ πολύ κανόνισε το γιατί αν δεν κάθομαι 24 ώρες το 24ωρο να ποστέρνω... νιώθω ότι χάνω τις δυνάμεις μου... και δίνω πάτημα στους διαπλεκόμενους φασίστες και τους γερμανοτσολιάδες.”
Αποκλειστικό κύριοι... Θα του κάνει το χατίρι ο Άγιος Βασίλης; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου