Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΕΙΨΑΚΗΣ: Ο “Παλιός” του συμβουλίου που παραμένει πάντα νέος!

Ο πρώην αντιδήμαρχος πολιτισμού απαντάει στο ερωτηματολόγιο του ΠΡΟΥΣΤ και μαθαίνουμε άγνωστες πτυχές του...

•  Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι; Φυσικά, όπως θέλω να πιστεύω και για όλο τον κόσμο, η οικογένεια μου.

• Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Η έγνοια μου για τους υπόλοιπους της οικογένειας, η δουλειά μου στο Ταχυδρομείο  και η πολύ πρωινή βόλτα με τα δυο μου αγαπημένα σκυλιά.

• Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Όταν μου είπαν προχθές στον Δήμο Χανίων, δυο Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας, ότι σύντομα θα γυρίσουν το αρνητικό κλίμα που υπάρχει για τη Δημοτική Αρχή στα Χανιά μας. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε τους είπα……

• Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι; Ας απαντήσουν καλύτερα αυτοί που με γνωρίζουν!!!!

• Το βασικό ελάττωμά σας; Θα έπρεπε όταν έπρεπε να είχα ασχοληθεί πιο πολύ με την οικογένεια μου. Αλλά πάλι καλά…..κάτι κάναμε.

• Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Στα λάθη της 92χρονης μητέρας μου και των 11 μηνών εγγονού μου.

• Η τελευταία φορά που κλάψατε; Στην απώλεια αγαπημένου μου προσώπου.

• Ποια είναι η ιστορική προσωπικότητα που θαυμάζετε; Δεν είναι μόνο ένας, αλλά όλοι όσοι έβαλαν ένα λιθαράκι να γίνει καλύτερη αυτή η κοινωνία.

• Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα; Αυτοί που προσφέρουν ανιδιοτελώς και χωρίς τυμπανοκρουσίες στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.

• Το αγαπημένο σας ταξίδι. Ολλανδία φυσικά, από εκεί είναι και η γυναίκα μου. Καταλαβαίνεται αν πω άλλο μέρος τι θα γίνει……

• Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα; Την ντομπροσύνη

• Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα; Να είναι γυναίκα….πάντα

• Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Μάνος Χατζιδάκις.

• Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Των Queen το “The show must go on” που τραγούδησε η Κασσιανή μου στο προηγούμενο The Voice.

• Το βιβλίο που σας σημάδεψε. Ο Καπετάν Μιχάλης του ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ.

• Η ταινία που σας σημάδεψε; Τα πράσινα μπερέ.  Γιατί ήταν η πρώτη ταινία που με πήγε ο πατέρας μου στον σινεμά Απόλλων, πριν πενήντα χρόνια.

• Το αγαπημένο σας χρώμα; Αυτό του ηλιοβασιλέματος.

• Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Την δημιουργία της οικογένειας μου.

• Το αγαπημένο σας ποτό; Ένα ποτηράκι  κρασί από το μικρό μου αμπελάκι που διατηρώ στο Παζινό Ακρωτηρίου.

• Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Για αυτά που δεν έκανα, γιατί νόμιζα ότι θα παραμείνω νέος για παντα…….

• Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα; Τα πολλά λόγια.

• Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Τι θα φέρει το αύριο…….

• Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Εντάξει τώρα, με την πολιτική ασχολούμαστε…….

• Ποιο είναι το μότο σας;  Καλλιά είναι τα ανείπωτα από τα ειπωμένα. 

• Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Εντάξει, είναι λίγο νωρίς θέλω να πιστεύω…..Άστο να απαντήσω σε 30 χρόνια.

• Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Αν θα γίνει καλύτερος ο κόσμος μας!!!!!!!!

• Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Σε πολύ καλή γιατί τελευταία σχολούμε με Yoga.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου