Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Γκαζόζα... από τον Μαρκόγιαννη...

Με ένα «καυστικό» σχόλιο απαντά ο πρώην βουλευτής κ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης  σε όσους, όπως λέει, άσπονδους φίλους του ψάχνουν να βρουν εάν είναι μέσα στους πρώην βουλευτές που διεκδικούν αναδρομικά, έχοντας προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.
Ο πρώην βουλευτής διαβεβαιώνει ότι δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτούς τους βουλευτές και γράφει χαρακτηριστικά γράφει σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης:
«Μαθαίνω ότι κάποιοι άσπονδοι φίλοι μου, εντός και εκτός Κρήτης, αγωνιούν ερευνώντας για να δουν αν είμαι στους 160 πρώην βουλευτές που με δικαστική απόφαση πέτυχαν την καταβολή σ’ αυτούς αναδρομικά, σημαντικών ποσών.
Επειδή εγώ όλους αυτούς τους άσπονδους φίλους, σε κάθε περίπτωση, τους βλέπω με συμπάθεια γιατί κατά κανόνα με διασκεδάζουν, τους λέω ότι ματαιοπονούν.
Θα έπρεπε να έχουν καταλάβει τόσα χρόνια που με ξέρουν ότι τουλάχιστον έχω μάθει να αποφεύγω τις κακοτοπιές.
Σε κάθε περίπτωση έχουν τη συμπάθειά μου γιατί άθελά μου τους έβαλα σε ταλαιπωρία».
Η αλήθεια είναι ότι πολλοί ήταν αυτοί που περίμεναν και περιμένουν τον Χρήστο στη γωνία... Για κακή τους τύχη όμως δεν ήταν ποτέ “λιγούρης” για να λέμε την αλήθεια... και έτσι τους ανάγκασε να πιουν την “γκαζόζα” τους... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου