Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Συνέντευξη Λευτέρη Κουρκουλού στον Κόσμο της Ενημέρωσης

O Λευτέρης Κουρκουλός είναι δημοσιογράφος και ο κεντρικός παρουσιαστής ειδήσεων της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης.

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με την δημοσιογραφία και γιατί επέλεξες αυτό το επάγγελμα; 
Είμαι από τους ανθρώπους που από μικρή ηλικία ήξερα τι επάγγελμα θέλω να κάνω. Δημοσιογράφος. Και αισθάνομαι τυχερός που είχα και έχω την στήριξη της οικογένειας μου αλλά και την εμπιστοσύνη της διοίκησης της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης που πριν από έντεκα χρόνια μου έδωσε την ευκαιρία να ενταχθώ στο δυναμικό του σταθμού ως δημοσιογράφος – παρουσιαστής.

Ποιες θεωρείς τις κορυφαίες στιγμές της καριέρας σου; 
Σε ένα περιφερειακό μέσο μαζικής ενημέρωσης σπάνια συμβαίνουν γεγονότα που μπορούν να χαρακτηριστούν ως κορυφαία στην καριέρα ενός δημοσιογράφου.
Η ειδησεογραφία όμως είναι απρόβλεπτη και έτσι το 2007 πήρα το σακίδιο μου και για ένα μήνα εγκαταστάθηκα στο Ρέθυμνο καλύπτοντας δημοσιογραφικά την υπόθεση των Ζωνιανών με απευθείας συνδέσεις και ρεπορτάζ για τη Νέα Τηλεόραση Κρήτης. Η οικονομική κρίση έχει στερήσει σε μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ακόμη και τα στοιχειώδη. Αυτός ήταν και ο λόγος που κλήθηκα από το κανάλι να επιμεληθώ και να παρουσιάσω «τηλεμαραθώνιο» για την στήριξη των συσσιτίων που προσφέρει η τοπική μας εκκλησία. Μέσα σε 6 ώρες συγκεντρώθηκαν ογδόντα χιλιάδες ευρώ, ένα όχημα – ψυγείο και τεράστιες ποσότητες τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης. Κάλυψα δημοσιογραφικά την υπόθεση του ήρωα σμηναγού Κώστα Ηλιάκη και τα πρώτα «Ηλιάκεια» στην Κάρπαθο. Την κηδεία της Μαρίκας Μητσοτάκη το 2012 στα Χανιά. Αξέχαστο θα μου μείνει και το ρεπορτάζ που έκανα το 2009 στο «Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο» στην Αθήνα καθώς και συνεντεύξεις που μου παραχώρησαν σημαντικές προσωπικότητες από διάφορους χώρους. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις πιο έντονες δημοσιογραφικές μου στιγμές.

Θα προτιμούσες να εργαζόσουν σε ένα πανελλαδικής εμβέλειας μέσο; 
Είχα την τύχη παράλληλα με τις σπουδές μου να κάνω την πρακτική μου άσκηση - επί πληρωμή -  σε ραδιοτηλεοπτικό σταθμό πανελλαδικής εμβέλειας.
Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία για δύο χρόνια να μάθω πολλά δίπλα σε καταξιωμένους δημοσιογράφους της χώρας. Σίγουρα ήταν ένα μεγάλο σχολείο για μένα. Επέλεξα να εργαστώ στην Κρήτη γιατί εδώ είναι ο τόπος μου και στο νησί μπορείς να συνδυάσεις δουλειά και ποιότητα ζωής. Έχω κρατήσει επαφές με πρόσωπα των ΜΜΕ της Αθήνας και κατά διαστήματα παράλληλα με την εργασία μου στην Κρήτη συνεργαζόμαστε επαγγελματικά. Η Νέα Τηλεόραση Κρήτης είναι ένα πρότυπο περιφερειακό μέσο μαζικής ενημέρωσης και μέχρι σήμερα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει αρνητικά το επίπεδο της δουλειάς σου; 
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλους τους Έλληνες. Όσο περνάει από το χέρι μου προσπαθώ να μην επηρεάζει αρνητικά το επίπεδο της δουλειάς μου. Άλλωστε η δημοσιογραφία σε ένα ηλεκτρονικό μέσο όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο δεν είναι ατομική αλλά ομαδική δουλειά.

Μετά το λουκέτο στην Τηλεόραση Κύδων πιστεύεις πως η Νέα Τηλεόραση έχει μεγαλύτερη υποχρέωση απέναντι στο τηλεοπτικό κοινό της Κρήτης. 
Είναι λυπηρό να κλείνουν επιχειρήσεις τόσο για τους επιχειρηματίες που επένδυσαν σε αυτές όσο και για τους εργαζόμενους που έμειναν άνεργοι. Το λουκέτο στη «ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΥΔΩΝ» μας προβληματίζει και μας ανησυχεί όλους. Ακόμη και πανελλαδικής εμβέλειας δίκτυα αντιμετωπίζουν προβλήματα βιωσιμότητας. Είναι όμως και εμφανές ότι στις μέρες μας τα ΜΜΕ έχουν μπει στο στόχαστρο …. !!!
Η πολυφωνία και ο υγιής ανταγωνισμός μόνο καλό κάνουν στο γενικό σύνολο.
Όσο για τη «Νέα Τηλεόραση Κρήτης» γνώμη μου είναι ότι δεν χρειαζόταν να κλείσει η «ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΥΔΩΝ» για να νιώθουμε την υποχρέωση να παρουσιάσουμε  περισσότερα στο τηλεοπτικό κοινό του νησιού.

Τι δουλειά θα έκανες εκτός από δημοσιογράφος; 
Για μένα η δημοσιογραφία είναι το επάγγελμα που αγαπώ. Όμως επειδή η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις αν θα έπρεπε να επιλέξω να ασχοληθώ με κάτι άλλο αυτό θα ήταν οι δημόσιες σχέσεις, το μάρκετινγκ ή ακόμη και τα τουριστικά. Την δουλειά δεν την φοβάμαι. Στην ανάγκη θα μπορούσα να εργαστώ παντού για να βγάλω το «ψωμί» μου αξιοπρεπώς.

Πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο; 
Τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που έχω μου αρέσει να τον αξιοποιώ κάνοντας γυμναστική. Βόλτες και συγκεντρώσεις παρέα με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα αλλά και απομονωμένος με την γυναίκα μου στο σπίτι μας ή κάπου για διακοπές.

 Τηλεόραση ή ραδιόφωνο; 
Τηλεόραση και Ραδιόφωνο. Και τα δυο τα αγαπώ πολύ και τα υπηρετώ με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια μέσα από την συχνότητα της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης και του ΑΝΤ1 Δυτικής Κρήτης 97,1 fm. Είναι σαν να ρωτάς έναν γονέα ποιο από τα δυο του παιδιά αγαπά περισσότερο.

 Ποιόν/ποια  συνάδελφο σου θαυμάζεις και γιατί; 
Θαυμάζω όλους τους συναδέλφους μου για πολλούς και διάφορους λόγους…
Αλλά και γιατί το να εξασκείς το επάγγελμα του δημοσιογράφου είναι σαν ένα γυαλί που συχνά ζεις με τον φόβο μήπως εκείνο σπάσει και σε κόψει αλλά είσαι διατεθειμένος να το ρισκάρεις γιατί αγαπάς αυτό που κάνεις.

 Με την Ρούλα Κορομηλά γιατί τόση αγάπη; 
Την Ρούλα Κορομηλά την παρακολουθούσα στη τηλεόραση και την θαύμαζα από μικρός. Λένε πως όταν θέλεις κάτι πολύ τότε το σύμπαν συνωμοτεί κι αυτό γίνεται πραγματικότητα. Η Ρούλα είναι ο άνθρωπος που μου έδωσε την ευκαιρία παράλληλα με τις σπουδές μου να εργαστώ δίπλα της και όχι μόνο… Μου ανέθεσε την οργάνωση και παρουσίαση των παιδικών της βιβλίων στην Κρήτη και πολλά άλλα… Την εκτιμώ, την θαυμάζω, την αγαπώ και νιώθω τυχερός που είναι φίλη μου. Αλλά και όλοι οι άνθρωποι της τηλεόρασης και του θεάματος της οφείλουν το λιγότερο ένα ευχαριστώ.

Μπήκες στο κλαμπ των παντρεμένων. Άλλαξε η ζωή σου μετά τον γάμο; 
Μετά από πέντε χρόνια συμβίωσης με τη Νίκη μου αποφασίσαμε να κάνουμε το επόμενο βήμα. Τον Αύγουστο του 2015 ενωθήκαμε με τα ιερά δεσμά του γάμου ενώπιον Θεού και ανθρώπων και ονειρευόμαστε να δημιουργήσουμε την δική μας οικογένεια. Περνάμε καλά και μακάρι να είμαστε έτσι μέχρι τα γεράματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου