Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Υπέροχη... η Γωγούλα!

Δεν πήγα στο φετινό καρναβάλι της Σούδας... Δυστυχώς... Πάρτυ είχαμε στο σχολείο την ίδια μέρα... τα παιδιά... και δεν μπορούσα... Όμως μου είπαν ότι και φέτος ήταν ακόμα καλύτερο... Φανταστικό. Παρουσίαζε φυσικά η Γωγώ Καλληδονάκη... ποια άλλη; Μάλιστα μου είπαν πως με έψαχνε... αλλά εγώ ήμουν... αλλού... Έτσι και αλλιώς είχα εμπιστοσύνη στο τι θα κάνει... οπότε ήξερα ότι θα περάσουν όλοι υπέροχα. Η στολή της μου αρέσει... και της πάει πολύ... Μπορεί να την δω βέβαια στο κάψιμο του καρνάβαλου που είναι αυτή την Κυριακή αν δεν κάνω λάθος στη Σούδα. Πάμε να δούμε τι έγραψε η Γωγώ μέσα από το facebook για το Καρναβάλι:
Ευχαριστώ για ακόμη μια χρονιά τους ανθρώπους του Χανιώτικου Καρναβαλιού για την εμπιστοσύνη τους και την προτίμησή τους. Εύχομαι να περάσατε όλοι καλά. Υγεία και τρέλα σε όλους!!!!
Εμείς ευχαριστούμε πολύ Γωγώ μας... και να έχεις την υγειά σου να μας διασκεδάζεις κάθε χρόνο...
Υ.Γ Ποκαχόντας ή κάτι άλλο που δεν το ξέρουμε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου