Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Άρχισαν τα όργανα στη Κίσαμο!

Πολύ ήσυχα ήταν μέχρι στιγμής τα πράγματα στην Κίσαμο... και δεν είχαμε... ότι και στους άλλους δήμους... προς το παρών... γιατί από ότι φαίνεται η περίοδος αυτή... πήγε περίπατο. Ο Μυλωνάκης πρώην δήμαρχος Κισάμου... εμφανίστηκε... ιδιαίτερα αιχμηρός εναντίων του Θοδωρή Σταθάκη και φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει για τα καλά ο “πόλεμος”. Νομίζω ότι η δακοκτονία ήταν απλά η αφορμή. Η αιτία είναι ότι μένουν 2 χρόνια πριν από τις εκλογές. Να ξεκαθαρίσω κάτι. Ο Μυλωνάκης μια χαρά δήμαρχος ήταν όπως και ο Σταθάκης. Και οι δύο θεωρώ ότι αγαπάνε τον τόπο τους και αγωνίζονται για αυτούς. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι ο Σταθάκης έχει ακόμα δύο χρόνια... και θα κριθεί και αυτός από τους Κισαμίτες. Εγώ δεν έχω παράπονο από τη μέχρι στιγμής προσπάθεια του Θοδωρή... και νομίζω ότι ο Μυλωνάκης λίγο το παρακάνει. Θα μου πεις αντιπολίτευση είναι τι να κάνει... Δεν πρέπει να τα “χώνει” τόσο πολύ ρε παιδάκι μου. Πιο πολιτισμένα... Δεν είναι δα και ο Θοδωρής... κανένα... τέρας. Νομίζω ότι οι δύο τους περισσότερο ταιριάζουν ως ομάδα παρά αντίπαλοι. Άποψη μου. Ο λαός αποφάσισε Σταθάκη για τώρα... πριν είχε αποφασίσει Μυλωνάκη. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θέλει πάλι ο κυριάρχος λαός... και όχι οι “κόντρες”... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου