Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Χαράλαμπος Πιτσιγαυδάκης: Δικηγορία, ψαροντούφεκο καλοσύνη και... Παναθηναϊκός!

Ένας από τους πετυχημένους δικηγόρους των Χανίων αλλά κυρίως από τους πιο “ευτυχισμένους” απαντάει στο ερωτηματολόγια μας με κάθε ειλικρίνια. Απολαύστε τον...

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Δεν ξέρω εάν υπάρχει η έννοια του απόλυτου ακόμα και σε επίπεδο ευτυχίας. Ευτυχία για μένα είναι να ξυπνάς το πρωί και να ξέρεις ότι εσύ και οι οικείοι σου έχετε υγεία και ασχολείστε με αυτό που σας αρέσει.

 Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Συνήθως οι σκέψεις για το τι έχω να κάνω την μέρα που ξεκινάει. Σχεδόν πάντα προλαβαίνω το ξυπνητήρι, ακόμη και σε μη εργάσιμες ημέρες…

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σε μία καλή παρέα βασικό γνώρισμα για την διασύνδεση των ατόμων που την αποτελούν είναι το γέλιο. Οπότε η οικογένεια και οι φίλοι αποτελούν πρώτης τάξης ευκαιρία για γέλιο που απαλύνει την σκληρή καθημερινότητα.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι;
Η μεθοδικότητα, η στοχοπροσήλωση και η εργασιομανία.

Το βασικό ελάττωμά σας;
Το ότι πολλές φορές χάνω την ψυχραιμία μου και ως εκ τούτου και το δίκιο μου…

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που δεν γίνονται ηθελημένα και κατ’ επανάληψη. Πρέπει να δείχνεις επιείκεια, αν θες και οι υπόλοιποι να δείχνουν επιείκεια στα δικά σου λάθη.

 Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Εσωτερικά κλαίω συχνά. Προτιμώ να το κρατάω μέσα μου.
 Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι μικροί ήρωες της καθημερινότητας που βάζουν τα γυαλιά σε όσους νομίζουν ότι η ζωή είναι εύκολη. Ο πολύτεκνος με το επίδομα ανεργίας, ο πυροσβέστης που ρίχνεται με αυτοθυσία στο μέτωπο της φωτιάς χωρίς μέσα και πόρους, ο αυτοδημιούργητος επαγγελματίας, ο μαθητής από το απομακρυσμένο χωριό που πέτυχε από τους πρώτους στις πανελλήνιες περπατώντας καθημερινά 3 χιλιόμετρα για να πάει στο σχολείο και πολλοί άλλοι.

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Μαλδίβες. Γενικά ο,τιδήποτε περιλαμβάνει θάλασσα και ονειρικούς βυθούς.

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το φιλότιμο και την αυτοθυσία.

Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;
Την εξυπνάδα συνδυασμένη με την θυλυκότητα.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ζαν Μισέλ Ζαρ. Δημιούργησε την δεκαετία του 1970 το μουσικό ρεύμα που σήμερα ονομάζουμε ηλεκτρονική μουσική. Ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω ούτε τραγουδάω σεβόμενος την ακουστική των γύρω μου και φοβούμενος την κάκιστη φωνή μου.

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
«Το τέλος της Ιστορίας και ο τελευταίος Άνθρωπος» του Φράνσις Φουκιγιάμα.

Η ταινία που σας σημάδεψε;
«Ο εξορκιστής» Την είδα από σπόντα σε μικρή ηλικία και παρά τις αϋπνίες που μου προκάλεσε, έκανε τα θρίλερ το αγαπημένο μου είδος στον κινηματογράφο.

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας

 Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι κατάφερα να στηρίζομαι στα πόδια μου προσωπικά, οικογενειακά και επαγγελματικά δίχως να έχω την ανάγκη τρίτων προσώπων.

Το αγαπημένο σας ποτό;
Το Drambuie και γενικά τα σκοτσέζικα malt και φυσικά η δική μας τσικουδιά!

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τα λάθη που θα μπορούσα να έχω αποφύγει, αλλά το κατάλαβα εκ των υστέρων.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την φιλαργυρία, το νεοπλουτισμό, τον «ξερολισμό» και την ψευτοκουλτούρα.

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να πάθουν κάτι τα παιδιά μου.

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Κατά συνθήκην. Φαίνονται ως καλή διέξοδος ενίοτε, αλλά εκ των υστέρων τα βρίσκεις μπροστά σου κατά κανόνα. Καλό είναι να τα αποφεύγεις, αν και δεν είναι εύκολο…

Ποιο είναι το μότο σας;
Φτιάξε μόνος σου την ζωή που αξίζεις και δικαιούσαι.

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Στην θάλασσα, πλήρης εμπειριών και γνώσεων.

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τι θα μπορούσα να έχω κάνει καλύτερα και γιατί δεν το έπραξα…

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Με τους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητας, η διάθεση μεταβάλλεται διαρκώς. Από την ηρεμία στην ένταση και πίσω. Προσωπικό στοίχημα αποτελεί το να ισορροπείς ανάμεσα στις φάσεις αυτές και να βρίσκεις τον δρόμο σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου