Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Ο καθένας με την άποψη του...

Εγώ έχω μία άποψη... Θέλω να την σέβεσε όπως θα σεβαστώ και εγώ τη δική σου. Έτσι και με το θέμα της αξιοποίησης της περιουσίας του Πολυτεχνείου... εγώ είμαι υπερ του Διγαλάκη και να γίνει ξενοδοχείο... αφού τόσα χρόνια οι “ενδιαφερόμενοι” το είχαν κάνει άσυλο για καταληψίες... Από εκεί και πέρα... είδα ποιοι συμμετείχαν στην εκδήλωση... για να μην αξιοποιηθεί... και μπορώ... να πω ότι με έκανε “φανατικότερο” τοιυ Διγαλάκη. Οι Συριζαίοι... Βουλγαρίδης και Σαρρής... μαζί με την Βαρβάρα της Περάκη... Μάλιστα... Τι περίμενες από αυτούς; Με έκπληξη είδα τον Περάκη από τη Σούδα... Βέβαια... μου έγινε και αυτός προστάτης των “μνημείων”... Τα “μνημεία” να λένε για τα... “μνημεία”. Μάλιστα... Βλέπω και τον Βλαχάκη... που φτιάχνει το κτίριο στο λιμάνι... για να το κάνει ξενοδοχείο... να συμμετέχει εκεί... Πλάκα μας κάνετε; Χίλιες φορές ξενοδοχείο παρά στα χέρια σας... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου