Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Γαβριήλ Κουρής: Ο “φύλακας Άγγελος” των δημάρχων!

Ο Γενικός Γραμματέας του δήμου Πλατανιά απαντάει στις ερωτήσεις του Προυστ. Ο Γαβριήλ Κουρής είναι από τους ανθρώπους που θα μας απασχολήσουν στα κοινά του τόπου μας τα επόμενα χρόνια.

•  Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η οικογένεια μου.

• Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; …το ξυπνητήρι!

• Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Γελάω καθημερινά με τις ευφυέστατες ατάκες των δυο γιων μου, του Αριστοτέλη και του Κωνσταντίνου!

• Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι; Η υπευθυνότητα, η συνέπεια και η οργανωτικότητα.

• Το βασικό ελάττωμά σας; Το ότι είμαι απίστευτα εργασιομανής και τελειομανής σε σημείο μάλλον κουραστικό, ιδιαίτερα για όσους βρίσκονται κοντά μου.

• Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Στα λάθη των παιδιών.

• Η τελευταία φορά που κλάψατε; Στην απώλεια ενός πολύ δικού μου προσώπου, της πολυαγαπημένης μου Γιαγιάς...

• Ποια είναι η ιστορική προσωπικότητα που θαυμάζετε; Ο Εθνάρχης Ελευθέριος Βενιζέλος, ο μεγαλύτερος πολιτικός της νεώτερης Ελλάδας, που συνέδεσε το όνομά του με το όραμα της Μεγάλης Ελλάδας.

• Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα; Όλοι εκείνοι οι συνάνθρωποι μας που προσφέρουν ουσιαστικά - και κυρίως αθόρυβα - στο κοινωνικό σύνολο και στην ανάπτυξη του τόπου μας, ο καθένας τους από το δικό του μετερίζι.

• Το αγαπημένο σας ταξίδι; Η «αιώνια» Ρώμη από το εξωτερικό και η μαγευτική Θεσσαλονίκη από την Ελλάδα.

• Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα; Την ειλικρίνεια και την αποφασιστικότητα.

• Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα; Την ειλικρίνεια και την υπομονή!

• Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Μίκης Θεοδωράκης Μάνος Χατζηδάκις, Μάνος Λοΐ ζος, Μίμης Πλέσσας και Αντώνης Βαρδής!

• Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Το «Always Look on the Bright Side of Life»!

• Το βιβλίο που σας σημάδεψε;  Εσχάτως, η «Τραγωδία των κοινών», το βιβλίο του καθηγητή Χαρίδημου Τσούκα, το οποίο περιγράφει με τρόπο εύγλωττο και κριτικό, το πώς οδηγήθηκε η χώρα μας στη χρεοκοπία.

• Η ταινία που σας σημάδεψε; Σίγουρα δεν είναι μόνο μία! «Ο Νονός», «Ο Σημαδεμένος», «Ιντιάνα Τζόουνς», «Braveheart», «Μεγάλες προσδοκίες», «Κώδικας Ντα Βίντσι», «Οι Πεφωτισμένοι», «Ένας Υπέροχος Άνθρωπος», «Πράσινο μίλι», «Ο μονομάχος» είναι μερικές από τις ταινίες που δεν «χορταίνω» να βλέπω όσα χρόνια και αν περάσουν…

• Το αγαπημένο σας χρώμα; Το Πράσινο!

• Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Το γεγονός ότι δεν έχω παρεκκλίνει στο ελάχιστο από τις ηθικές αξίες και αρχές που μου δίδαξαν οι γονείς μου τους οποίους και δημόσια ευχαριστώ.

• Το αγαπημένο σας ποτό; Η Μπύρα.
• Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Για όσα δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω!

• Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα; Την αχαριστία και την υποκρισία.

• Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Η απώλεια αγαπημένων μου προσώπων.

• Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Δεν είμαι ιδιαίτερα καλός στα ψέματα, οπότε προσπαθώ να τ’ αποφεύγω!

• Ποιο είναι το μότο σας; Ποτέ μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα.

• Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Δεν επιθυμώ!

• Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Αν υπάρχει ζωή μετά το θάνατο…

• Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Βρίσκομαι σε φάση δημιουργικής δράσης και εγρήγορσης! 

1 σχόλιο: